Şarkı Sözleri

Son Eklenen Şarkı Sözleri

  • Sehabe & Aydilge - Bir Ayda Unutursun

  •  Emin ol bencillerin hep içi rahattır

    Sen öyle değildin hep içine attın

    Kendime böyle dedim; sustum ve söylemedim

    Bazen üzülmek kalbin için haktır


    Ve tatlım yürüdüğümüz her yol bataklık

    Kalbimde ölmek istersen her yer yataktır

    Gel uyu

    Kendini susarak duyur

    Ama böyle yapmaz çatışır ve pusar hep huyun


    Geçti o zamanlar

    Bazen en güzel çözümdür kalbi tuza banmak

    Ve bir gün gidersem bu haybeden olmaz

    Benimki savaşmadan hep kaybeden olmak


    Sen beni bir ayda unutursun

    Kendini gitmiş bulursun

    Sen beni bir ayda unutursun

    Ben seni bütün gezegenlerde ararım


    Denize düştüğümde sarıldığım yılandın

    Seni unutmak mı?

    Epey yıl aldı

    Hayret ettim

    Hayret ettiğime hayret ettim

    Senin gibi yalancı için ayna nettir


    Bakış açına göre hep değişiklik iyidir

    Seni tek başına tanıdım ama çift kişilikliydin

    Burcunun lanetini taşıyan densiz

    Bu bir masal değil; ama kahramanı sensin


    Bir gün yalnız kalacak dudağının kenarı

    Başı dik yürüyecek tutarken ahım

    Sorun: "Üzülmek de konuya dahil demendi."

    Benim salaklığım çöllerine sahil dememdir


    Ben bir avuç buluttum gökyüzüm sendin

    Belki güneş açsaydın gök gülümserdi

    Güneşler söndü bak kaldı bu rakamlar

    Beni yalnızlar anlar seni yalnız bırakanlar