Şarkı Sözleri

Son Eklenen Şarkı Sözleri

  • Kahraman Deniz - Doğal Afetim

  • Sonumu seninle görmeliyim

    seni sevmeyen herkese küsmeliyim

    ama gitme, deli diye mi ünleneyim?

    hadi, gel, bu cinayete süs vereyim

    önümü göremiyorum, yönümü bulamıyorum

    aşağıya tırmanıyorum, yukarıya düşüyorum

    tutunamam vallahi, unutamam vallahi

    evvelinde kaybedildim sahte sevgilerde

    hayallerim şimdi başka birinin ellerinde

    yolunu bulur bu adam, huzur bulur mu sence?

    devri daim olur ruhumun derinlerinde


    sen geçince semtimi sever gibiyim

    rüzgarında ben de yıkılır gibiyim

    doğal afetim ol, gel, yine kabul

    seni çok sevdim, beni çok sev


    senin adın ölmek mi, saadet mi?

    bana acı vermek de bir maharet mi?

    tüm şarkılarımı sana yazıyorum

    bu da bir tür kötü arabesk mi?

    göğe sordum, dile gelmedi

    talihim niye bana geri dönmedi?

    yoksun diye yaz bile gelmedi

    duyan değil, düşen anlar beni


    sen geçince semtimi sever gibiyim

    rüzgarında ben de yıkılır gibiyim

    doğal afetim ol, gel, yine kabul

    seni çok sevdim, beni çok sev