Şarkı Sözleri

Son Eklenen Şarkı Sözleri

  • Kahraman Deniz - Son Durağın

  • Dışarıya atıverdim kendimi

    Beni biliyorsun, ev kedisiyim

    Bulduğum ilk kalabalığa karıştım

    Biraz da böyle yalnız olmak için

    Ne ola ki bu tanıdık hisler ne

    Sanki bakışların üzerimde

    Göz göze kaldık sana dönüşümle

    Bir sebep var bu denk gelişlerde

    Ya benimlesin ya da bir şarkısın


    Zaman izimizi, ikimizi siler

    Kiminin acısı kalır, anıları gider

    Daha gençsin, ah, gülüp oyna sen

    Son durağın benim evim olsun


    Son bildiğin hâlimden beterim

    Hoş geldin, bu köyün delisiyim

    Varoluşun krizinin eşiğinde

    Seni unutuşumun arifesindeyim

    Onca olasılık içinde neden burada?

    Neden şimdi?

    Ben yara izini öpendim ya

    Neden vurdun, değer miydi?

    Boşver beni, öyle devam et

    Gerekenle değil, hak ettiğinle..