Şarkı Sözleri

Son Eklenen Şarkı Sözleri

  • Pera & Işıl Ayman - Uyanmayalım

  • Bir yol mu vardı

    Ben mi görmedim

    Sen çektin gittin

    Ve sandın ölmedim

    Benim aklım bu, derdime derman olmaz

    Olmadı olamaz

    Yerine koysam bi' başkası sen gibi durmaz

    İçim almaz


    Sar beni saralım gel yüreği yaralım

    Diye tut elimden buradan kaçalım

    Dağları delelim, denizleri aşalım

    Kanadımız var gibi göklerde uçalım

    Bi' rüyaya dalalım ve orada kalalım

    Uyanmayalım


    Bir yol bulamadım

    Çok yordu gitmek

    Ben bak nasıl yandım

    Ve zordu sönebilmek

    Kimseyi sen gibi sevmedim sevemem asla

    Beni anla

    Zamanla iyileşiyor her yara ama iyileşmedim

    Ben hala


    Sar beni saralım gel yüreği yaralım

    Diye tut elimden buradan kaçalım

    Dağları delelim, denizleri aşalım

    Kanadımız var gibi göklerde uçalım

    Bi' rüyaya dalalım ve orada kalalım

    Uyanmayalım