Şarkı Sözleri

Son Eklenen Şarkı Sözleri

  • ALIZADE - Şu an

  • Masaya her şeyi koymaya hazır mısın?

    Hazırsan

    Masaya her şeyi koymaya hazır mısın?

    Hazırsan, let's go baby

    Sıfırdan yüze kadar alırım her şeyini

    Hiç anlayamazsın baby

    Çaba göster, yürek para ister baby

    Of, bi' baksan bi' daha öyle baby

    Valla' billa' kaçırdım orospulardan

    Alizade Kitana gibi lady

    'Saire vesaire, bla bla, okay

    Fuck me şu an, an

    Üstümdekileri çıkartmadan

    Fuck me şu an, an

    Senden çocuk istiyorum, evet

    Bur'da, hemen, şu an, an

    Netflix için geldinse, hadi bakalım

    Şş, ah, şu an, an

    Şu an (şu an) şu an (şu an)

    İstiyorum seni baby şu an (şu an)

    Şu an (şu an) şu an (şu an)

    İstiyorum seni baby şu an

    Şu an (fuck me) şu an (fuck me)

    İstiyorum seni baby, ah

    Şu an (fuck me) şu an (fuck me)

    İstiyorum seni, istiyorum seni

    İstiyorum seni

    Şu an, şu an

    İstiyorum seni baby şu an (şu an)

    Şu an (şu an) şu an (şu an)

    İstiyorum seni baby şu an