Şarkı Sözleri

Son Eklenen Şarkı Sözleri

  • Dolu Kadehi Ters Tut - Yalan

  • Kırgınım sana her an

    Kızgınım kimi zaman

    Bana senden geri kalan

    Hep yalan hep yalan


    Üzerime geliyorlar

    Deliyim ben biliyorlar

    Unutacaksın diyorlar

    Hep yalan hep yalan


    Sorun değil, gelir geçer Ölüm değil gelir geçer

    Hep yalan dolan


    Sıcak bir ten evet ama o sen değilsen

    Yarım kalırım seni hissedemezsem

    Sen yokken yalnızım hep ben

    Olsa da birileri dolamıyor senin yerin


    Yaralarımı sarmayı denemeli mi

    Yoksa dağlayıp ilerlemeli mi

    Olmadı yapamadım

    Her gördüğüm kadında seni aradım


    Aklıma geliyorsun

    Düşlerime giriyorsun

    Bana sözler veriyorsun

    Hep yalan hep yalan


    Ben iyiyim diyorum

    Sen iyi ol diyorum

    Beni düşünme diyorum

    Hep yalan hep yalan