Şarkı Sözleri

Son Eklenen Şarkı Sözleri

  • Mustafa Ceceli - Dayanak

  • Küsmüş bana üzmüşüm yari

    Affet bari insanlık hali

    Mazi derin ayrılık ani

    Gökyüzüne bir bak kalmadı mavi


    Hiç anlamaz mısın sen halden?

    Ne değişti söyle ne farkı var dünden?

    Isıtabilir mi geride ki küller

    Yorgun, argın, yalnız üşürken?


    Kal bana bir dayanak

    Daha da yanamam

    Buna dayanamam

    Vursunlar beni


    Yok benim hiç halim yok

    Mecalim yok

    Yalana dolana

    İnancım kalmadı


    Çiz beni karalama defteri gibi

    Ya da sil yaralama yüreğimi

    Gelsin yangın üzerime

    Varsın beni yaksın


    Git yediremedim daha kendime

    Konduramadım kuşu taş kalbine

    Dün seni tarihe gömdüm

    Taşa yazılı özürüm


    Kal bana bir dayanak

    Daha da yanamam

    Buna dayanamam

    Vursunlar beni


    Yok benim hiç halim yok

    Mecalim yok

    Yalana dolana

    İnancım kalmadı