Şarkı Sözleri

Son Eklenen Şarkı Sözleri

  • Kurtuluş Kuş - Rüya Gibi

  • Ölmeden aşklara bak bi ara

    Bende senin gibi var bi yara 

    Eski resimlere bak bi ara

    Giysilerimi al yak bi ara 

    Sözlere anlam katma daha

    Beş yıl oldu bunu yapma bana

    Yanlışı doğruyu tartma daha

    Ellerimi tutup bakma bana


    Efkar olma bana yak sigara 

    Söyleme beni yeni aşklarına

    Eski ben değilim beni arama

    Kapanabilirsin ayaklarıma


    Bi düşün hayal et ölmüyosun

    Çağrılarıma kulak asmıyosun

    Kafanın içindeyim bilmiyosun

    Yada gizli gizli beni dinliyosun


    Durma gecelerim artık karışıyo derken gündüzlerime

    Rüya gibi gelir aklıma kazılıyken yine her bir cümle 

    Dünya sokaklarını aç sensizliğe   bugün adımlar atıyorum

    Rüya gibi geliyosun ama yanımda yokken nefes alamıyorum 

                   

    Sabretmek bana göre duyguların anlamını kaybetmek

    İstanbulu terketmek gibi ama zamanla dans etmek

    Yada son süratle beni hadi kendine çek

    Dudaklarım kuru son bi nefes

    Beni sevme kadın bitti heves 

    Başkasında olan aşkını seç


    Bi düşün hayal et ölmüyosun yine çağrılarıma kulak asmıyosun

    Açıyosun ama beni duymuyosun yada duyupta geceleri ağlıyosun

    Kafanın içindeyim bilmiyosun yada gizli gizli beni dinliyosun

    Belki sende beni özlüyosun benim gibisin ama sevmiyosun