Şarkı Sözleri

Son Eklenen Şarkı Sözleri

  • İkilem - Bir Sebebi Var

  •  Kimileri kaldı, kimileri geçti

    Boşa didindi yanlışı doğrusu bak

    Konuşuyor hala

    Sana bana kalmaz, her şey fani

    Herkese tonla bizeyse koklatıyor, şu yalan dünya


    Dönüp dönüp duruyorum etrafında

    Görmüyor musun aklım kaçıyor bir bak, biliyorsun sorma

    Dolduruyorum ceplerimi seninle

    Suya attım tek tek batıyor anılar

    Karışırlar toprağa


    Yak yanıyorsa söndürme, alev alsın öldürme

    Kimi kimlere kırdırıyor hayat

    Bırak, içiyorsak bir sebebi var

    Kışa döndüm geçti bahar

    Seni benden çaldı yine hayat


    Yürüyorum aklım bir karış havada

    Bir türkü tutturdum geceden sabaha

    Başıboş sokaklarda

    Düşüyorum kaldırsan mı biraz da 

    Duy beni artık ölüyorum anlasana, bakıyorsun hala