Şarkı Sözleri

Son Eklenen Şarkı Sözleri

  • Derya Bedavacı - Affet

  • Kırgın yüreğimin sesini sana duyuramadım ya da

    Duymak istediklerin kalbimde değiller daha

    Bu sayfa kapandı belki de ta derinlerde 

    Yaşamadan aldırman da çok zor bu olanlara

    İhanet ettiğin günden beri

    Bende çok şeyler değişti

    Belki farkındasın belki değil, affet gidiyorum

    Tokat mı sana bunlar yoksa kıyak mı?

    Sende hepsinin gerçek cevabı

    Zaman silmiyor hiçbir günahı, yaşadım biliyorum


    Kıyamet kopartırdı bendeki bu çılgın cesaret

    Oysa yerine koydum şimdi büyük bir esaret

    Bu yangın sönüyor belki de ta derinlerde

    Yaşamadan aldırman da çok zor,  bunu kabul et 

    İhanet ettiğin günden beri

    Bende çok şeyler değişti

    Belki farkındasın belki değil, affet gidiyorum

    Tokat mı sana bunlar yoksa kıyak mı?

    Sende hepsinin gerçek cevabı

    Zaman silmiyor hiçbir günahı, yaşadım biliyorum