Şarkı Sözleri

Son Eklenen Şarkı Sözleri

  • Naz Ölçal - Yoksun

  • Yoksun olmadın da, hep aklımdaydın da
    Olmadın olmadın yanımda
    Gelebilseydim ben inan gitmezdim
    Kalır kalır uyurdum yanında
    Duyabilseydin sen inan susmazdım
    Anlatır anlatır ağlardım omzunda

    Napıyorsun şu an mesela? kim var yanında?
    Ben ölüyorum galiba, canım yandıkça
    Nerdesin şu an mesela? gülüyor musun kahkahalarla?
    Ben özlüyorum galiba, kavuşamadıkça sana

    Yoksun olmadın da, hep aklımdaydın da
    Olmadın olmadın yanımda
    Gelebilseydim ben inan gitmezdim
    Kalır kalır uyurdum yanında
    Gelebilseydin sen inan göndermezdim
    Dayanamaz ağlardın omzumda

    Napıyorsun şu an mesela? kim var yanında?
    Ben ölüyorum galiba, canım yandıkça
    Nerdesin şu an mesela? gülüyor musun kahkahalarla?
    Ben özlüyorum galiba, kavuşamadıkça sana
    Kavuşamadıkça sana