Şarkı Sözleri

Son Eklenen Şarkı Sözleri

  • Sura İskəndərli - Niye

  • Toplanıp nereye gidiyorsunuz gözümden düşerek?
    Kimseler bir el uzatmazmı şimdi yere düşene

    Niye gelmiyorsun?
    Niye duymuyorsun?
    Niye yardım etmiyorsun?
    Niye?
    Kalacakmıyım yerlerde..
    Gelmiyorsun?
    Niye cevap vermiyorsun?
    Niye yardım etmiyorsun?
    Niye?
    Ölecekmiyim yerlerde?

    Ölüyorum valla
    Sesimi duyan yok ama
    Bir gün geleceğim
    Seni de göreceğim

    Gitsemmi kalsammı?
    Bu rüyadan uyansammı?
    Çok tatlı geliyordun
    Yalanlarına kansammı?

    Niye görmüyorsun?
    Niye Sevmiyorsun?
    Niye elimi tutmuyorsun?
    Niye kalacakmıyım ellerde..
    Görmüyorsum
    Niye Sevmiyorsun?
    Niye elimi tutmuyorsun?
    Niye?
    Kalacakmıyım ellerle..

    Üşüyorum aman
    Üstümü örten yok ama
    Bir gün geleceğim
    Seni de göreceğim.

    Üşüyorum aman
    Üstümü örten yok ama
    Bir gün geleceğim