Şarkı Sözleri

Son Eklenen Şarkı Sözleri

  • Ceylan Ertem - Gel Sevelim

  • Sevenin içinde yanar ışıklar
    Kaybolur karanlık, tüm dolaşıklar
    Garibim, sevenler, bunca aşıklar
    Boş hayale, boşa gelmiyor canım

    Gel sevelim sevileni, seveni
    Sevgisiz gönüller gülmüyor canım
    Gel sevelim sevileni, seveni
    Sevgisiz suratlar gülmüyor canım

    Nice gördüm dizlerini döveni
    Giden ömür geri gelmiyor canım
    Giden ömür geri geri gelmiyor canım

    Özü gülmeyenin yüzü güler mi?
    Gönülsüz muhabbet hakka değer mi?
    Özü gülmeyenin yüzü güler mi?
    Sevgisiz muhabbet hakka değer mi?
    Seven insan kaşlarını eğer mi?
    Zorunan güzellik olmuyor canım

    Sevgi haktır seven alır bu hakkı
    İçi güler dıştan görünür farkı
    Sevmeyene akmaz sevginin arkı
    Boş lafla oluklar dolmuyor canım
    Boş lafla değirmen dönmüyor canım

    Bir zaman aşık olunca sen de sevmiştin
    O anda dünyayı nasıl görmüştün
    Sanki cennetin bağına girmiştin
    Sanki cennetin bağrına girmiştin
    Çokları bu hakkı bilmiyor canım

    Aşkın ateşine yandım alıştım
    Bu ateş içinde aşkla tanıştım Aşkın ateşine
    yandım alıştım Bu ateş içinde aşkla tanıştım
    Doğru mu yanlış mı diye danıştım
    Sevgisiz hakka kul olmuyor canım