Şarkı Sözleri

Son Eklenen Şarkı Sözleri

  • Gülçin Ergül - Bir Tanecik Aşkım

  • Küsmeyelim
    Hiç Mi Hiç Küsmeyelim
    Kavga Etmeyelim
    Emsalsiz Sevgilim
    Darılmayalım
    Sus Pus Somurtmayalım
    Ben Yoksa N’Aparım
    Gel Bir Sarıl Bakalım
    Kıyamam Dayanamam Ben Sanaaaa…
    Bir Tanecik Aşkım
    Mum Gibi Eriyorum Sana
    Sensiz Her An Ziyan
    Tamamlanıyorum Sarılınca
    Bir Tanecik Aşkım
    Mum Gibi Bitiyorum Sana
    Senden Başkası Yalan
    Tutun Bana Hiç Bırakma
    Oo..
    Üzülmeyelim
    Hiç Mi Hiç Üzmeyelim
    Seninle Hep Gülelim
    Emsalsiz Sevgilim
    Kırılmayalım
    Hiç Mi Hiç Kırmayalım
    Ben Sensiz N’aparım
    Gel Bir Sarıl Bakalım
    Kıyamam Dayanamam Ben Sanaaaa.
    Bir Tanecik Aşkım
    Mum Gibi Eriyorum Sana
    Sensiz Her An Ziyan
    Tamamlanıyorum Sarılınca
    Bir Tanecik Aşkım
    Mum Gibi Bitiyorum Sana
    Senden Başkası Yalan
    Tutun Bana Hiç Bırakma
    Oo..
    Bir Tanecik
    Bir Tanecik
    Bi’Tanecik Aşkım
    Mum Gibi Eriyorum Sana
    Sensiz Her An Ziyan
    Tamamlanıyorum Sarılınca
    Bir Tanecik Aşkım
    Mum Gibi Bitiyorum Sana
    Senden Başkası Yalan
    Tutun Bana Hiç Bırakma
    Oo..
    Bir Tanecik Aşkım
    Oooo
    Bir Tanecik Aşkım