Şarkı Sözleri

Son Eklenen Şarkı Sözleri

  • Merve Özbey - Vuracak

  • Bu kadarı az mı
    Yeter, tükendi içim
    Zorsun zor
    Şşşt! Kenara çekil
    Biter burada
    Zorla değil
    Suçu günahı boynuma bırak kabulüm
    Yeter ki düş yakamdan aman
    Canım yoluna feda değil

    Kime böyle dalıp gitmelerin
    Son bakışıydım ya gözlerinin
    Dağıttığın bu ev ve ben şahidim
    Seni vuracak yeminlerin

    Ardından yıkılmam unuturum
    Yalan aşkından büyük gururum
    Yazarım hasretini de tarihe
    Soyunur yine aşka ruhum

    Sana ne sabır, ne yürek dayanmaz inan
    Çatlar taş
    Ufff! Yalanı bırak
    Allah aşkına, aşkı öğren
    Zararı ziyanı bana
    Sefası sana, haramdır
    Suç arama boşa
    Çözüm getirmez ayrılığa

    Kime böyle dalıp gitmelerin
    Son bakışıydım ya gözlerinin
    Dağıttığın bu ev ve ben şahidim
    Seni vuracak yeminlerin

    Ardından yıkılmam unuturum
    Yalan aşkından büyük gururum
    Yazarım hasretini de tarihe
    Soyunur yine aşka ruhum