Şarkı Sözleri

Son Eklenen Şarkı Sözleri

  • Mustafa Sandal & ft. Eypio - Reset

  • Dünyanı yıkar faydasız aşklar
    Sen harcını sür, oturur taşlar
    Direnme pes et, at bir reset
    Hayat her gün sıfırdan başlar

    Aa derdi kederi, nedir ki ederi
    Bir kemik bir deri kaldın bak
    Değer mi gidene, mutsuz edene
    Yorgun bedene bak

    Resetle kalbini al da gel derdini
    Durumda böyle mi çaresi yok
    Uzun ve ince bir yoldan geçtik
    En sonu ölümse faydası yok

    Reseti at at, reseti at at
    Kafanı sıfırla, reseti at at
    Bir rahatla sen, durumun hep sakat
    Bu normal aşk değil, seninki psikopat

    Belliydi zaten bu işin böyle olacağı
    Bazen konuşuyor bazen tutar susacağı
    Biz kız öğretmişti bana Rusça
    Ben beklemiyordum şahsen tutacağını

    Usta biliyor hangi kalbin atacağını
    Uçağın rötarsız kalkacağını
    Uçuk kaçık her mevzuya dalacağını
    İyi düşün kız kimlerle yatacağını

    Hiçbir şeyin bana hiçbir şeysin demesi
    Benim için hiç baba
    Teker var klipte 17 inç
    17 pinç gibi 17 feet