Şarkı Sözleri

Son Eklenen Şarkı Sözleri

  • Hakan Peker - Ateşini Yolla Bana

  • Gel benim ol son sözüm ol
    Öncesi var sonrası yok
    Aşkı değil martı değil
    Gurbetlerden Dönüşlerim ol
    Seni özlüyorum, ama geri dönmüyorsun
    Bayılıyorum kendini kollamana
    Durma
    Ateşini yolla bana
    Gide gele çok zaman yoruldum
    Yola geldim bende senin oldum
    Ona buna yok yere inandım
    Nasıl olsa benimsin sandım
    Ateşini yolla bana
    Kor alevler içindeyim
    Bilmesen de
    Daha daha sokul bana
    Benim sana geldiğim gibi bana gelmesen de
    Gel benim ol, sözlerim ol
    Gecelerim kalsın, gündüzlerim ol
    Düşlerim ol, gülüşlerim ol
    Gurbetlerden geriye dönüşlerim ol
    Hiç
    Bağlamayalım sorun sana
    Bi siyah, bi beyaz veya bi ateş gibi
    Yine de geri dönmeliyiz
    Özledim eskiyi, özledin sende
    Söylüyo bak gözlerin